زندگی نامه ی شهره
تبلیغات
<-Text3->
تاریخ : چهار شنبه 12 تير 1392
نویسنده : sajjad

 

(فاطمه ) شهره صولتی

تهران /14 دی ماه / 1337       

شهره صولتی در 14 دی ماه در یکی از محله های تهران در خانواده ای هنرمند متولّد شد در 7 سالگی متوجّه شد به موسیقی علاقه بسیاری دارد و به هنرستان موسیقی رفت تا با موسیقی آشنایی بیشتری پیدا کند ، در 15 سالگی وارد دنیای هنر شد و خوانندگی را پیشه خود کرد. ازاوّلین آهنگ او دختر مشرقی بود و همه متعجب از این آوازه خوان جدید ِفریبنده زیبا بودند و مدتی طول نکشید که آوازه شهرت و محبوبیت او به همه جا رسید با این آواز شهره به جلد مجله های موسیقی نقل مکان کرد و یک چهره برجسته و وسایل ارتباط جمعی دیگر شد در رادیو ، تلویزیون ، تفسیرها کمپانی های رقیب و سرسخت شروع به قرارداد بستن با او کردند و عکسهای او یک جلد اوّلیه برای مجلات هفتگی شد در ابتدا او یک خواننده عادی بود ولی وقتی جوایز متعدد را از منتقدین وابسته به موسیقی دریافت کرد به مقام استادی رسید .

                                            

 

 شهره یکه تاز شهر شد و هر روز محبوب تر از روز گذشته ، او به اوج رسید و محبوب مردم شد شهره معنی جدید موسیقی ایرانی را آورد . و به زودی بت جوانان ایرانی و موضوع بحث روز شد پوسترهای او با موی با شکوه و لباسهای زیبا همه جا بودند . او خودش بود و از دیگران تقلید نمی کرد برای اینکه او اعتقاد دارد یک هنرمند باید خودش باشد ، با گذشت روزها شهره در دل همگان جای گرفت و آهنگهایش یکی پس از دیگری فروش زیادی کرد و برای اوّلین بار راهی سینما شد و به همراه داریوش در فیلم فریاد زیر آب بازی کرد امّا دیگر زمان مهلت نداد و در سال 1978 به آمریکا آمد و در نیویورک ماندگار شد شهره پس از یک سال اقامت در نیویورک ازدواج کرد و ثمره ازدواجش یک دختر به نام طناز بود در سال 1984 به لس آنجلس آمد و اوّلین آهنگهایش را در خارج از کشور در آلبوم طلسم اجرا کرد. آلبوم سلام اوج شکوفایی او بود ...تولدی دوباره برای ستاره ای که همیشه روشنایی را انتخاب می کند

 امروز شهره مطرح تر از همیشه در جاده های شهرت پیش می رود او کاملا وظیفه شناس است و تنها با اساتید کار می کند شهره بیش از صد کنسرت بزرگ و پرفروش را در کشورهای : آمریکا...کانادا...انگلیس آلمان... فرانسه... ایتالیا... بلژیک... هلند... نروژ... سوییس... سوئد... و دبی اجرا کرده است . کنسرت با شکوه او در 21 اکتبر 1995 در هالیوود پلیدیوم لس آنجلس مصادف با منتشر شدن آلبوم جدید او ( زن ) یک موفقیت هنگفت به حساب می آمد اوّلین بار بود دنیا می دید و می شنید یک خواننده زن ایرانی مورد ستایش قرار گرفتبه او لقب زن آزادی خواه را دادند و ملکه موزیک پاپ ایران شد.

 شهره از جمع مردم برخواسته است و میان مردم زندگی می کند و به آنها احترام می گذلرد و علاقه مند است او می داند که آنها هستند که می توانند یک بت بسازند و بشکنند و به مسئولیت های یک ایرانی اعتقاد دارد. شهره در لس آنجلس در یکی از ساختمانهای ویلچر زندگی می کند او به راستی ملکه صحنه های طلایی .

آلبومهاي  شهره :

شیطونک
صداي پا
يكي يكدونه
هم نفس
گرفتار
جان جان
شنيدم
مرمر
جمعه به جمعه مهمون
سكه طلا
نمي زارم بري
زن
قصه گو
سايه 
حكايت ۵ 
عطر
سفر
پيشوني 
هوس
سر به هو




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
دست به دست من بده پا به پای من بیا نگو امروز مال ما بگو فردا رو می خوام به لطف خدا فردا از آن ماست...